Er du forhandler?

Hvis du forhandler cykler og cykeludstyr og gerne vil have dine produkter anmeldt af engagerede og passionerede motionsryttere, så kan vi fra Cykelskolen.dk hjælpe dig.

Vores team af erfarne motionsryttere står altid klar til at teste produkter af en hver slags, så længe det har en relevans inden for cykling og motion.

Eksempler på produkter vi med fordel kan teste og afprøve: Cykeltøj, energibarer- og drikke, cykelcomputere, pulsure og sadler.

Hvad indeholder en typisk anmeldelse/test?

Når vi laver en test eller produktanmeldelse her på Cykelskolen.dk, så er der selvfølgelig gået i dybden med tingene. En typisk test eller anmeldelse vil indeholde en masse billeder, evt. video samt en grundig beskrivelse af produktet herunder fordele og eventuelle ulemper. Derudover vil der selvfølgelig også blive henvist til forhandleren som er dig, så de besøgende kan købe eller læse mere om produktet hos din webshop eller butik.

Hvad får du som forhandler ud af det?

Som forhandler får du en øget eksponering og omtale i forbindelse med en test eller anmeldelse af dit produkt. Derudover øges din kendskabsgrad også, og det er vel at mærke i et segment, der har en meget stor relevans for dig.

I øvrigt kan du også med fordel henvise til testen eller anmeldelsen af dit produkt for at skabe noget troværdighed om din forretning.

Lyder det interessant?

Hvis det på nogen måde har den mindste interesse, så skal du være hjertelig velkommen til at kontakte os og høre nærmere.

Kontakt os

Der er ingen kommentarer - endnu.

Send